UANSETT HVA DU TROR, BRYR HAN SEG LITE OM DISSE TRE EGENSKAPENE VED DEG DERSOM HAN VIRKELIG ER INTERESSERT

Categories Finne den rette
han
Jeg har samtaler med min fine psykolog Kristine hver uke, og forrige uke overrasket hun meg skikkelig med følgende utsagn: En mann bryr seg lite om disse egenskapene ved ei kvinne dersom han virkelig liker henne godt.
Så hør her jenter, det vi sitter og grubler over har ingen betydning for en mann som liker deg!
han
Din vekt
Jajaja, ikke si noe annet nå! Liker han deg virkelig så blåser han i hvor mye du veier. Det er bare helt sant. Jeg har vært vitne til situasjon i familien til min venninne hvor mannen mistet interesse for kona si etter hun har fått barn og gikk opp i vekt som følge av dette. Sannheten er at når de skilte seg så fant damen ganske raskt en ny mann og gjett om han likte henne slik hun er, inkludert vekten hennes. Det er ikke vekta selv som er skyld for at han mistet interesse. Det er at han begynte å henge seg opp i vekta di etter han mistet interesse for deg. Dessuten er det svært tiltrekkende med folk som elsker seg selv slik de er. Så slutt å gruble over vekta di!
Din alder
Ooooch, der traff jeg min ømme punkt. Jeg grubler for ofte over dette. Det er fortsatt slik i vårt samfunn at det er mer akseptabelt for menn å ha yngre partnere enn for oss kvinner. Derfor kjenner jeg på gremmelse av angst hver gang en yngre mann viser interesse for meg. Jeg føler meg gammel, gått ut på dato, ei som kanskje aldri vil gi han glede å ha egne barn. You name it. Men spiller det egentlig stor rolle?
Nope, det gjør det ikke. Igjen, kjenner jeg flere jenter som fant yngre menn og lever lykkelig sine dager. Noen har felles barn, andre fikk snill stefar til barna sine. Uansett, spiller det ingen rolle om han bestemt seg for at det er DEG han vil ha.
Vil han ikke ha deg vil alderen din komme som unnskyldning.
Din klesstil
Det betyr ikke at man skal drite i hvordan man ser ut. Det betyr bare at de fleste menn er lite opptatt av stil og mote i så stor grad som kvinner. Så ei kvinne som kanskje ikke virker stilig for andre kvinner kan virke veldig stilig for menn. Igjen, om han liker deg godt, det siste han henger seg oppi er hvilken kjole du har på deg. Så slutt å gruble over hva du skal ha på deg på date. Tenk heller om det blir kjemi mellom dere.
Enig med disse punktene eller ville Kristine bare trøste meg?
signatur

 

6 kommentarer

6 thoughts on “UANSETT HVA DU TROR, BRYR HAN SEG LITE OM DISSE TRE EGENSKAPENE VED DEG DERSOM HAN VIRKELIG ER INTERESSERT

  1. Siden du både er slank, velkledd og fortsatt ganske ung, tror jeg ikke hun prøver å trøste deg:) Jeg tviler imidlertid på at det hun forteller gjelder alle typer menn, og jeg tror hun har et litt ensidig positivt menneskesyn (og mannesyn). Også menn kan være svært overfladiske og veldig opptatt av det visuelle. Så tja.. noe sant er det i det, men jeg kjøper det ikke helt.

  2. Menn som er verdt å bruke sin tid på og som virkelig er “husband-material”, de tror jeg ikke bryr seg. 😀 Det finnes derimot overflatiske menn her i verden som er mer opptatt av hva andre mener om en, enn noe annet. Disse bryr seg om både vekt, stil og alder, da de vil ha en slags “trophy-wife” – og disse bør man holde seg unna.

  3. Etter jeg ble skilt for over 20 år siden, har jeg bare hatt yngre partnere. Nåværende er 5 år yngre og den yngste var 10 år yngre. Selv om jeg ikke alltid har vært like god og rund som jeg er nå, men heller aldri har vært spesielt opptatt av mote og sminke, har det aldri vært noe problem.

    Noen menn bryr seg ikke om aldersforskjell “den gale vegen” eller om du har noen kg for mye, mens andre kun ser etter utseende. Akkurat like forskjellige som vi damer kan være.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.