HAPPY BDAY TO ME

Categories Hverdagen

lenalykke

 

 

God morgen, god torsdag og Happy Bday to Me:)

 

Jeg startet dagen med å sove “lenge”, helt til 06:00 og kose meg med litt decaf latte og sukkerfrie trøfler. Vi spiste kake i helga og i dag skal vi ut og spise litt på kafe , så dra og se på vinterlystenning om det blir passende vær. Vi får se.

 

 

lenalykke

 

 

bday

 

Bday

 

lenalykke

 

Jeg er veldig takknemlig for ett år til rundt sola,  og jeg er overbevist om at hotteste mennesker er født den 13. Så here we go. Jeg føler meg 18, også i år, og fortsatt føler at livet har så vidt begynt.

 

 

bday

 

lenalykke

 

 

La oss satse på at jeg beholder denne innstillingen. Det blir kos med venninne i helga, og i dag skal jeg feire dagen første gang på mange år på jobb:)

Ønsker alle en fin dag og klem fra bursdagsbarnet her:)

 

God ønsker mottas i kommentarfeltet:)

 

signature lena

12 kommentarer

12 thoughts on “HAPPY BDAY TO ME

  1. Vel overstått 18 (!) års dag Lena. Håper dagen din ble superfin og at du ble gjort skikkelig stas på av alle rundt deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.