HAPPY TORSDAG

Categories Hverdagen

midtsommerfest

 

God torsdag,

 

Nå er fredagen veldig nær igjen. Ukene flyger av gårdet. Jeg må gjøre noe for at tiden ikke går så fort. Dette er helt utrolig!

Jeg husker mamma sa at tiden etter 35 går fortere og fortere og etter 50 raser den av gårdet og årene blir nesten som dagene! Dette er litt skummelt synes jeg. Så kanskje noe tips for å stoppe tiden litt opp?

 

I dag er planen å jobbe, spise lett lunsj og så ut og feire St.Hans. Jeg elsker St.Hans tradisjon og i dag skal jeg forberede alt til feiringen: blomsterkrans, piknik kurv, drikke, jordbær og you name it. Været er på vårt side: det er meldt sol og pluss 19 grader i kveld! Da blir det kjole og lett genser over. Omg som jeg gleder meg! Foreløpig er det grått, men krysser fingre (og tær)

 

Hva skal dere i dag?

 

signature lena

 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “HAPPY TORSDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.