Heksejakten fra kvinnegruppen fortsetter

Categories Blogg
soverommet
Jeg skulle aldri tro at dette ville gå så langt, men her er fakta. I går kontaktet min Facebook venninne meg og fortalte at hun ble oppfordret til å slette kommentarer til blogginnlegget mitt hvor hun omtalte kvinnegruppen og støttet meg. Hun nektet og ble derfor blokkert. Så hun fikk straff for å opplyse meg om baksnakking og mobbing i gruppa.
Jeg mener hun gjorde rett. Fordi at jeg skulle ikke like (og ikke noen av dere sikkert) om min venninne satt der og sladret sammen med mobberen uten å gi meg beskjed om at dette foregår.
Husk at når det finnes minst en som rapporterer bitching og sladring, så vil sladringen ta slutt.
Det er noe min venninne gjorde. Men såklart damer som elsker å baksnakke og sladre ønsker å gjøre det så anonymt som mulig.
Til dem har jeg bare en ting å si.
Vil du sladre i ro og fred, ikke gjør dette over nettet.
For alt du skriver på nett kan havne til offentlighet. Sladring kan nytes hjemme hos Mona og Olga, med kaffekopp og kakestykke.
Gjør du det i en gruppe med over 700 medlemmer vær forberedt at det blir rapportert.
Jeg opplevde i sin tid at ei som blokkerte meg hang meg ut på Facebook i god tro om at jeg vil aldri se dette. Gjett om jeg fikk screenshot av det hun hang ut ca en time etter hun postet dette. Enkelt og greit. Informasjon på nettet sprer seg som ild i tørr gress. Så om du sier noe dritt (jeg gjør det og, ingen er perfekte), vær klar til at dritten flyter alltid opp. Det skjer. Og da er det lurt å stå for sine ord, eller legge seg flat og beklage. Men å drive heksejakt er ekkelt og smålig. Min mening.
signatur
3 kommentarer

3 thoughts on “Heksejakten fra kvinnegruppen fortsetter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.