HELG I PARADIS

Categories Reiser og opplevelser
flor og fjære
Denne uken var stress. Sånn er det. På onsdagen fikk jeg en sjokkerende beskjed på den russiske ambassaden i Oslo. Jeg ble frustrert og det etterlengtede møte med min gode venninne ble surt. Noe jeg fortsatt er lei meg for. Så på torsdagen fikk jeg sjokkerende telefon fra SUS om at jeg har en blodsykdom som kan være årsaken til at jeg spontanaborterte.
Så jeg stresset og stresset, og det var helt fantastisk å bli overrasket med en fin tur til Flor og Fjære. Jeg var der for to år siden og drømte om dette stedet siden.
Jeg gledet meg masse og yr.no lovet flott vær med null nedbør og masse sol fra skyfri himmel, det ble det ikke noe av. Her våknet jeg til regn og overskyet. Så turen var noe grå og kaldt, men dette stedet kan umulig bli kjedelig.
Vi fikk god mat og masse interessant info om hagestell. Så avsluttet turen med noen flotte bilder, kaffe og is i hagen.
Helt fantastisk!
flor og fjære
Flor og Fjære
Flor og Fjære
Flor og Fjære
Flor og Fjære
Flor og Fjære
flor og fjære
flor og fjære
Flor og fjære
flor og fjære
flor og fjære
flor og fjære
2 kommentarer

2 thoughts on “HELG I PARADIS

  1. FLOTT sted det der altså. Har sett så mange fine bilder derfra…og nå fikk jeg se enda flere 😃
    Jeg får sååå lyst til å oppleve stedet en gang😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.