ET AVSLAPPENDE STED

Categories Reiser og opplevelser
aboreet
I dag sov jeg utrolig dårlig og våknet med sterk hodepine. Jeg tror at selv om jeg er angstfri nå, så ligger den der og murrer. For alt som kommer neste ukene. Flere undersøkelser, blodprøver og forhåpentligvis svar som skremmer meg.
Derfor spiste jeg god frokost og dro til Aboreet i Sandnes hvor jeg ble booket som modell til japansk shoot. Det var veldig gøy å få på meg autentiske japanske nasjonale kostymer og rare sko, som var ganske søte da, men som det var vanskelig å gå med. Så etter ca to timer valgte vi å gå tur der og nyte naturen. Været var perfekt med lett vind og sol, samt herlige 19 grader.
Aboreet
Litt god mat ble det og. Denne turen ga meg så mye ro i sjela. Jeg vurderer helt seriøst å satse mer på turer og friluft. Det er helt fantastisk. Jeg skjønner ikke at jeg ikke gjorde det før.
Gleder meg til å dele oppdateringer fra flere turer med dere!
signatur
4 kommentarer

4 thoughts on “ET AVSLAPPENDE STED

  1. Ikke så dumt det skjønner du å bruke natur som terapi. Det har jeg gjort i alle år. Været spiller mindre rolle så gjør det mere du.

  2. Hvis det ikke hadde vært for turene mine, vet jeg ikke hvor jeg hadde vært i dag…. Så jeg er glad du er inne på ut i naturen tankene 👍Det er virkelig god medisin ❤
    Høres stilig ut med den photoshooten 🤩

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.