HELLO, MONDAY

Categories Hverdagen

frokost

 

 

God mandag,

 

Ukene går så fort og helgene bare suser av gårdet. Det er siste uke på jobb med noenlunde mye stress, så jeg gleder meg til roligere dager og håper jeg får ting på plass siden jeg henger bakpå med alt og det er ikke noe god følelse.

 

 

frokost

 

 

Helga var veldig fin: på fredagen var jeg på bowling med en venn og så gikk vi en liten tur, været var fint og det var veldig koselig. Jeg er ikke så god på å bowle og ler hver gang jeg er med på bowling. Så på lørdagen arrangerte meg og jentene Italiensk aften. Dette har vi planlagt lenge så vi bestemte oss for å gjennomføre uansett vær og vind. Dette klarte vi, men det blåste så mye og det var så kaldt at vi frøs en del og jeg våknet forkjølet på søndagen. Hele søndagen var jeg slakk og bare lå og slappet av. Tror dette kom av forkjølelsen og det at jeg oversosialiserte meg i helga. Jeg klarer ikke å være så mye sosial i helgene fordi jeg er oversosialiserer meg på jobb iløpet av uke. Da har jeg ikke energi til noe annet og vil bare å ha ro og fred i helga.

 

Planer for i dag er å jobbe, så lande et par prosjekter som jeg ikke får til å lande på over en måned, så slappe av med en god film og lavendemaske.

Hva skal dere gjøre i dag?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.