HJEM TIL JUL-2 BLE TIDENES OVERRASKELSE

Categories Hverdagen

hjem yil jul

 

I jula satt vi og koste oss med serien Hjem til jul- 2. Jeg gledet meg til fortsettelsen, siden første sesongen var meget spennende og avslutningen bydde på diverse overraskelser. Men det som vi fikk se ble skikkelig overraskelse. Jeg fikk altså hakeslepp.
Nå skal jeg ikke spoile for dere som skal se på, og enda ikke sett. Men hallo, jeg tenker at produsentene rotet det skikkelig til for å øke spenning før neste sesong-3.
hjem til jul
Jeg har egentlig aldri sett for meg slik utfall og har ikke sett for meg hovedperson sammen med han hun ble sammen med. Så ja, jeg venter i spenning på sesongen -3 som jeg er helt sikkert blir i desember 2021.
Hva med dere? Ble dere overrasket?
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “HJEM TIL JUL-2 BLE TIDENES OVERRASKELSE

  1. Jeg synes det var mer tregt tempo i denne sesongen, og tenker at trådene som sesong inviterte til, kunne blitt fulgt opp bedre. I tillegg synes jeg at mange av karakterene plutselig bare virker noe annerledes uten at det har vært tegn til dette i sesong 1. Og jeg synes “slutten” er usannsynlig. 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.