HØSTDAGER I STAVANGER

Categories Hverdagen

 

Her kommer det en liten oppdatering fra meg. Jeg hadde svært lav motivasjon for å poste noe, fordi jeg var mer opptatt av mitt liv “offline”. Dessuten, føler jeg at bloggkonsept er i ferd å kollapse, fordi de fleste besøker snapchat og instagram hvor jeg er aktiv daglig. Så jeg sitter her med tanker om å legge bloggen ned.

Altså, jeg er veldig glad i å skrive, og det å skrible litt hver dag (utenom svære papirer og dokumenter på jobben), det gjør meg glad og jeg føler meg ganske bra. Så time will show hva jeg bestemmer meg for.

Imens koser jeg meg med seinhøstdager i vakre Stavanger og gleder meg overhodet ikke til vinteren som skal komme snart. Men vinteren kommer vil vi eller ei, så det er bare å bite tenner sammen å komme seg gjennom desember og januar, fordi februar er alltid bedre.

Denne uken har vi vært på Madukå i Stavanger, eller Spis ute uke. Jeg liker dette opplegget fordi man får mulighet for å dra ut og kose seg litt, noe jeg liker svært godt.

 

Denne uken hadde vi endelig vindstille. Stavanger er utrolig fin i høstfarger og det er fortsatt elskede byen min, selv etter snart 10 år sammen. Ekte kjærlighet går aldri over.

Hvordan  har din uke vært?

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “HØSTDAGER I STAVANGER

  1. Håper du blir her en stund til jeg 🙂 Jeg er ikke SÅ aktiv selv heller, men liker å være her i helgene 🙂 Når jeg har tid. Blogg har alltid vært litt opp og ned synes jeg, så tror ikke det kollapser med det første 🙂 Instagram er nok enklere, men skrivingen og all den andre moroa får man ikke der 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.