HØSTENS OBLIGATORISKE NYTELSE

Categories Hverdagen
starbucks kvadrat
På torsdagen måtte jeg bare ta pause i hverdagen etter ei uke med mangel på søvn og masse stress. Så jeg dro til Starbucks på Kvadrat for å smake årets PSL (pumpkin spice latte). Det er veldig populært hver høst.
Jeg velger som regel decaf latte med hasselnøtt, men valgte decaf PSL denne gangen. Jeg må innrømme at jeg liker latte bedre, siden PLS var for søt og for krydret. Allikevel var det veldig koselig å være på Starbucks.
starbucks kvadrat
starbucks kvadrat
starbucks kvadrat
starbucks kvadrat
starbucks kvadrat
Jeg elsker små koselige stunder i hverdagen. Selv om noen mener at jeg går for ofte på kafe, er det faktisk ikke så ofte og jeg setter pris på dette hver eneste gang.

Liker dere Pumpkin Latte?

signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.