HØSTFERIETUR PÅ GODT OG VONDT

Categories Hverdagen

Her kommer det en liten oppdatering fra meg. Vi dro på en liten cruise som starten på høstferien. Det er andre gang siden 2016 jeg reiste med Fjordline.

Denne gangen i 2016 slet jeg med spiserørsbetennelse og kunne drikke kun melk (ja, melk på danskebåten).

Denne gangen bestilte vi kjempefint lugar og ville bare sove, slappe av og spise (noe jeg trengte), men det gikk ikke etter planen. Første døgnet ble jeg utrolig sjøsyk og kastet opp hele natta. Jeg var faktisk så dårlig at personalet måtte komme til meg og passe på fordi jeg klarte ikke sitte oppreist. Med en gang jeg satte meg opp så kastet jeg opp. Jeg måtte krype på golvet for å komme meg på do. Så det var ganske heftig og vi fikk bytte lugar.

 

 

 

 

 

Med en gang jeg komt meg ned så gikk alt vekk og jeg klarte å nyte turen og maten. Generelt var det veldig fin tur og jeg er fornøyd med alt, til og med hjelpen jeg fikk.

Jeg håper jeg får reise med Fjordline igjen for tredje gang og ikke være syk. Dette fortjener jeg.

 

 

 

 

 

 

Nå fortsetter høstferien. Jeg jobber delvis og koser meg (prøver å bli frisk) delvis. Jeg er veldig usikker på hva jeg kan/ikke kan gjøre, så skal sende melding til legen min i morgen og høre.

Siden jeg var kvalm og svimmel en periode nå. Håper alle koser seg med høstferien her. Eller kanskje dere er ferdige med den?

Klem fra meg,

signature lena

 

3 kommentarer

3 thoughts on “HØSTFERIETUR PÅ GODT OG VONDT

  1. Hvem er vi? Du og datteren din, du og en god venn/venninne eller en kjæreste/fling? Eller noen andre? Du skriver ofte vi og man blir nysgjerrig når du skriver det slik. Det er kanskje privat? Uansett, håper du får en bedre opplevelse neste gang!

    1. jeg ønsker ikke å dele hvem er med før jeg spør vedkommende om det er greit, men jeg skal ta hensyn til dette og presisere neste gang hvis det er greit for involverte. Jeg har lært av mitt siste forhold at det er best å ikke dele om personen ikke samtykker eller ikke ønsker å bli publisert her

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.