ENDELIG ELSKER JEG HUDEN MIN

Categories Blogg

Reklame | Sandnes Hudklinikk AS

Street
Jeg husker ikke sist gang jeg kikket i speilet og var fornøyd med det jeg så der. I alle år slet jeg virkelig med selvbildet på grunn av min akne og arr som jeg fikk som følge av det. Det er sikkert tusenvis av ganger jeg har hørt noen å si:
– Slapp av, det er bare arr! Det er ikke deg! Du bør akseptere deg selv slik du er!
Ja, det er jammen ikke meg. Det er bare arr. Men saken er at de kom for å bli og de tok livsgleden fra meg, selvtillit og muligheten til å se min hud slik Gud skapte den! Ja, det er helt sant at arrene var ikke meg!
Jeg tror mange som kommenterte har aldri vært i mine sko. Jeg har aldri mottatt slike kommentarer fra «akne ofre» som også hadde masse arr. Fordi at de vet. De som vet de skjønner.
Jeg hadde ingen håp om at jeg kunne vært ambassadør for noen hudklinikk eller kosmetikk. Men dette skjedde. Helt uventet, når jeg minst forventet dette. Som alt annet flott.
Laser
Rett før laser behandling
Laser
Laser
Jeg tok to runder med Dermapen (her og her) og en runde med laser. Akkurat nå er jeg i periode hvor huden heler seg og jeg ser at arrene nesten er borte. Første gangen kan jeg se i speilet og ELSKE det som jeg ser der. Jeg elsker huden min!
Jeg elsker Sandnes Hudklinikk som gjorde drømmen min til oppfyllelse. Om jeg kunne velge om igjen skulle jeg gjort det samme. På tross av at det er kosmetisk prosedyre som tar litt tid å komme tilbake til vanlig hud som du er vant med. Men det er så verdt dette!
Det er mye fokus nå mot alle kosmetiske behandlinger, men det er stor forskjell på å forbedre seg til det ugjenkjennelige og gi seg selv mulighet å bare være seg selv. For jeg ble ikke født med arr, og arr er ikke rynker som er naturlig del av min alder. Det er noe som ikke var velkommen i livet mitt. Noe jeg er veldig glad å bli kvitt.
Hver av oss har rett å bli seg selv. Jeg er heldig som fikk mulighet å finne tilbake til meg selv. Slik jeg skulle være!
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.