HVA ØNSKER MAMMA SEG MEST?❤️

Categories Hverdagen

mor

 

God Morsdag til alle fine mammaer der ute:) 

Til bonusmammaer, bestemødre, svigermødre, bonusmødre, medmødre❤️

 

Jeg elsker at “mor” brukes så flittig i norsk språk. I dag våknet jeg til frokost på senga som frøken serverte (det er kjekt med store barn), med muffins jeg fikk spise, og så brukte jeg faktisk HELE dagen på å sove, slappe av, hjemmespa osv. Selvpleie:) Dette er noe hver mamma synes er luksus.

Også på morgenen leste jeg en artikkel om at forventninger om gaver og blomster skaper press i samfunnet (spesielt blant menn), siden økonomi hos folk ble mye verre.

Kjære vene, tenkte jeg mens jeg leste dette. Det er ikke blomster, gaver og kort som er viktig for mor. Det er noe helt annet.

 

 

Beste gave for mor er hennes barn. Alt hun ønsker seg er at barna er friske og lykkelige. Så enkelt og så vanskelig. Men det er det som gjør mødrene glade.

Derfor trenger man ikke kjøpe dyre gaver, om man ikke har råd til dette. En enkel frokost på senga, pynt litt med hjemmelaget kort og muffins koster kun 9 kroner stykk på butikken.

Det trenger ikke koste mye, bare mye kjærlighet og omtanke. Noe som ikke kan måles i penger.

 

frokost på senga av verdens beste datter

 

Ring mamma, send melding, pass på. Hun blir glad, fordi at største gaven for henne er deg. Som du er.

Håper du sendte en hilsen til mor i dag❤️

 

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.