HVEM ER DERE?

Categories Blogg

Så nå lurer jeg på- hvem er dere? Hvorfor velger dere å følge meg?

blogger genser
I dag er det en stor “refleksjons-dag” her på bloggen. Jeg tenker over hva jeg formidler og for hvem jeg skriver. Jeg har dannet meg et bilde av mine lesere før jeg begynte å blogge, men statistikken viser at dette bildet ikke stemmer over med virkeligheten.
Jeg skulle skrive for damer over 35, men i virkeligheten så er det unge damer mellom 24-34 som leser meg hyppigst. Blant dem som kommenterer ser jeg damer over 45, og menn rundt 35-40. Men mine lesere igjen er menn mellom 29-35. 
Så nå lurer jeg på- hvem er dere? Hvorfor velger dere å følge meg?
Jeg skulle sette pris på om dem som leser meg, men ikke kommenterer sender meg en liten melding, slik at jeg får vite mer om mine lesere.
Jeg har så lyst å bli kjent med alle dere. Så hvem er dere? Ikke bli sjenerte!
Deres,
signatur

 

11 kommentarer

11 thoughts on “HVEM ER DERE?

  1. Kjære fine sterke kreative Lena:) jeg følger deg daglig, men skriver ikke så ofte tilsvar, men nu velger jeg det siden du spør. Dine budskap er så bra skrevet at selv om det ikke er mine tema i mitt liv så er det spennende å lese om. Dine fantastiske bilder taler også sitt språk, der har du virkelig truffet blink:)fargesetting, modell dama selv ( du) En fryd for øyet. Det er mange ting som IKKE er likt mitt liv, men så er det noe som er det. Din styrke, din kreativitet, og din modighet kan jeg kjenne meg igjen i selv om jeg ikke blogger om meg selv og mitt, men har tema blogg.

    Du vet jo litt om meg siden vi er venner på facen. Vi er ULIKE, men like <3

  2. Jeg begynte å følge deg på IG da var “lykke’lena” da jeg tilfeldig kom over kontoen din. Bloggen begynte jeg å lese mye senere. Hvorfor jeg valgte å følge deg var vel fordi du hadde fine bilder og skrev fine innlegg. Er ikke alt du skriver som jeg er enig i, men det kan man ikke være heller. Har jo også møtt deg såvidt “in real life” og du er ei fin og tøff jente jeg kunne vært mor til.

  3. Jeg oppdaget deg første gang på forsiden til blogg.no da du skrev et innlegg om 17. mai som Lykke Lena og spurte om du var norsk nok 😉 Siden har jeg fulgt deg nokså jevnlig. Jeg er egentlig ikke så interessert i blogger som fokuserer på bilder, men dine er fine og dessuten (aller viktigst) skriver du om mange interessante samfunnstema som opptar meg 🙂

  4. Har fulgt deg lenge og synes du setter fokus på mye interessant på en rett frem og dristig måte, uten så mye snikk-snakk. Det liker jeg:) Jeg er noe eldre enn deg, men har som deg, høyere utdanning. Vi har også samme type kropp (smal og forholdsvis høy), så derfor inspirerer du meg i klesveien også. Klikker meg alltid innom bloggen din. Håper du fortsetter leeenge:) <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.