TILBAKE TIL LENA-LYKKE

Categories Blogg

Jeg skjønner kjempegodt at dette her er vinglete og jeg kanskje skuffer dere, men av og til må vi miste noe for å forstå at det er det vi egentlig ville ha.

Solsikker
Nå kommer jeg med skikkelig “bombe”, men sånn er livet. Jeg er ferdig med Tastaturheks og Lena-Lykke er på veien tilbake. Da jeg byttet tvert om for ett år siden så visste jeg at Tastaturheks passer meg mye bedre. Mine innlegg hadde mye sarkasme og humor i seg, og jeg hadde veldig dristige temaer om sex og dating. Så traff jeg kjæresten min og da skiftet bloggen tema mot familie, forhold, barneønske og hverdagen.
Jeg fortsatte en del med Tastaturheks image, men fant ut akkurat nå at jeg er ingen Heks lenger. Jeg er et vanlig kvinne som ønsker helt vanlig hverdags- kvinnelykke med barn, familie og en kjærlig mann. Det er det jeg tenker å skrive om.
solsikker
Jeg vil fortsatt skrive om dating, men dog med fokus på å finne den rette. Så vil jeg skrive om forhold og familie, når jeg endelig får det og får litt erfaring på feltet. Ellers så ble jeg så glad i matlaging og styling at jeg vurderer å lage kurs om garderobe og image.
Jeg skjønner kjempegodt at dette her er vinglete og jeg kanskje skuffer dere, men av og til må vi miste noe for å forstå at det er det vi egentlig ville ha. Det går ikke an å spole tilbake, men det går an å prøve å få det samme navnet. 
Jeg kommer til å endre litt på kategorier på bloggen, og tilføye kategori med “drømmelivet litt” for der ønsker jeg gjerne dele av det jeg har lært gjennom psykologi-studier, coaching-studier og mentale praksis som jeg har brukt i massevis. Håper det blir til glede og hjelp til mine lesere.
Jaaa, hva synes dere? Gleder dere å få Lena tilbake?
signatur
__________________________________________
Min Insta: HER
Foto: RÅ Foto
2 kommentarer

2 thoughts on “TILBAKE TIL LENA-LYKKE

  1. Alt til sin tid 🙂 Det viktigste er deg og det du ønsker å gjøre med bloggen din. Jeg leser hos deg uansett jeg ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.