Hvem er Tastaturheks?

Categories Blogg

street

HEI ❤
Dere som nylig begynte å følge meg. La oss hilse på hverandre.
Lena er her, fire prosent norsk, men hundre i hjertet. Elsker Norge og vårt forhold har vart i 15 år. Tidligere harstadværing og nå lykkelig jærbu. Elsker Stavanger også og er så heldig å oppleve at det er gjensidig.

Jeg er tidligere “kronisk singel” Tinder-heks som skremte datene vekk. Navnet “tastaturheks” fikk jeg av en uheldig beiler som ble sjarmert av min fremtoning i brevutveksling på nett. Jeg digget navnet og nå bruker det her og på bloggen. Nå er drømmen min en lykkelig familie med forhåpentligvis en skikkelig prins så det gjenstår bare å se om det går.

 

Mamma til en fantastisk og verdens snilleste og fornuftig tenåring, og mamma til en bitteliten engel som valgte å forlate oss før fødselen.
Her på insta bygger jeg min drømmeverden med fine bilder, men bak tøffe og glinsende fasade gjemmer det svært sårbar person med angst seg. Jeg er åpen om dette og skriver litt om alt som gjelder hverdagen på godt og vondt. Livet slik det er!

Hvem er DU? Skriv litt om deg og la oss bli bedre kjent

 

signatur

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.