HVERDAGEN: bare ei uke igjen

Categories Hverdagen

Hei på dere<3

God mandag og god ny uke. Her i Stavanger er det regn og atter regn, men det er greit for min del siden jeg jobber. Det er fint å sitte på kontor og skrive, drikke kaffe og se på regn utfor vinduet. Så jeg klarer meg ganske godt.

Det er bare ei uke igjen til jeg tar ferie. Jeg har planer, men ikke alt er bestilt så håper jeg får til. Været her lover ikke bra, så jeg tenker å dra dit hvor det er noe varmere. Det virker også som om “hele” Norge skal til Hellas i år. Jeg lurer på hvorfor? Kanskje noen vet?

Jeg ønsker dere en fin mandag og fin uke

 

Klem fra meg,

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “HVERDAGEN: bare ei uke igjen

  1. Jeg skal ikke til Hellas😅 Tar en kort tur til Sverige, jeg. Og spennende hvor du havner. Ha en fin dag og god ferie når den starter om ikke så lenge🙋🏼‍♀️

  2. Herlig med sommerregn, godt å ha ferien til gode, men nå ser jeg virkelig frem til noen fine ferie dager.
    6 nattvakter igjen så blir det sommerferie..
    Skal ikke til Hellas, men håper på mange fine fjellturer og hvem vet kanskje jeg finner multebær.

    Riktig god ferie og fortsatt god sommer! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.