HVERDAGEN: følelser eller fornuft?

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Februar har vært veldig koselig med mange koselige dager: Valentines, Morsdagen, Galentines, Jentekveld. Jeg har masse planer også for mars, fordi jeg liker 8. mars og snart kommer det Påske som jeg elsker så mye.

Jeg var også mye ute og testet flere restauranter, på Madugå og utenom, noe jeg er veldig takknemlig for. Det kommer Spis Ute uke rett før Påske så den skal jeg teste også, skulle bare mangle.

Det kan være vanskelig for meg å satse på fornuft fremfor følelser. Jeg elsker livet for mye for å bare være fornuftig. Derfor unner jeg meg litt. Jeg vet ikke enda om jeg skal reise i Påske, men det er egentlig ønskelig. Så jeg får se om jeg får booket noe eller det blir bare rolige dager, men heller en helg ute etterpå.

Hva er deres planer for Påske?

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: følelser eller fornuft?

  1. Jeg har ikke lagt planer i påske. Er ikke heller glad i utelivet. Men det blir vel litt så lenge helsa ikke svikter.:)
    Kos deg:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.