ANTREKK: leopard mønster styling

Categories Mote og Hudpleie

 

Det er veldig populær mønster denne sesongen så jeg stylet litt med tilbehør i leopard. Det er ikke så enkelt å style leopard mønster som plagg uten at dette vil se vulgært ut eller få en til å se eldre ut, men jeg handlet inn nydelig leopard kjole så den skal jeg vise dere etterhvert.

Jeg elsker leopard veske og synes den passer best med denim. Den kan brukes til mange plagg.

 

 

Har dere leopard i garderobe? Kommer dere til å bruke den denne sesongen?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ANTREKK: leopard mønster styling

  1. Det er veldig kledelig på deg i allefall 🙂 Stilig! Jeg har ikke noe leopard-mønster i garderoben…. eller jo kanskje en kjole med litt av mønsteret i 🙂 Lag deg en fin torsdag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.