HVERDAGEN: en koselig handling

Categories Hverdagen

 

I går har jeg vært på Herbarium i Stavanger og leverte et helt stativ med klær for salg på gjenbruk marked. Jeg har utrolig mye klær som jeg ønsker å selge og donere bort. Jeg har vært veldig flink med å handle ikke så mange tilfeldige klær som før, så nå har jeg orden i garderobe og alt matcher.

Etter mange år med shopoholisme og tilfeldige innkjøp av klær, er jeg bevisst på hva jeg kjøper og hva jeg trenger, så dette er utrolig befriende.  Jeg slipper også å lete etter klær hver morgen, siden alt passer til alt. Dette er utrolig digg!

Nå skal jeg være flinkere til å selge og gi bort ting jeg ikke trenger. Dette blir så bra å ha det veldig ryddig i garderoben.

Etter levering tok jeg en liten før-lunsj på Starbucks. Det er så koselig med lysere tider, jeg gleder meg til sommer. Å være på stranda igjen. Tiden løper utrolig fort og det virker som om sommeren var i går.

 

Jeg prøver å fylle dagene med koselige ting, slik at tiden ikke løper så raskt fra meg.

Selger dere klær som dere ikke bruker?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

8 kommentarer

8 thoughts on “HVERDAGEN: en koselig handling

  1. Så flink du er som rydder i klær, selger og gir bort! Det er lenge siden jeg hadde ryddeaksjon i klærne mine, så takk for inspirasjon! 😍

      1. Flinkis! Tidligere pleide jeg å rydde i klesskap minst én gang i året. Nå er det tre år siden sist… På tide med en vårrydding! 😀

  2. Prøver å ikke kjøpe klær som jeg vil “selge” eller “kaste bort” etter 3 mnd:) Dette er min måte å holde orden i skapet mitt.

    1. dette er også veldig miljøvennlig, og fornuftig. jeg ønsker å kjøpe flere basisplagg for å gjøre som deg.
      Men jeg vil nok gå gjennom skapet også, hver 3. mnd for å se om det er noe jeg ikke bruker uansett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.