HVERDAGEN: oppdatering på ansiktet

Categories Hverdagen

Her kommer det oppdatering på ansiktet mitt. Jeg har det veldig greit, men jeg har fortsatt allergisk reaksjon og det er uvisst hvor lenge dette vil vare.

Jeg går mye på allergi piller som gjør meg sliten. Det er veldig tungt nå, men jeg trenger dette nå og det er noe legen anbefalte.

Jeg vet ikke hvor lenge jeg vil ha heng i ansiktet, dette går opp og ned og jeg merker at den ene dagen er bedre mens den andre er skikkelig dårlig. Dette er ganske irriterende.

Jeg trenger mye korrigering, noe som er både dyrt og slitsomt, men det er ikke snakk om at jeg ikke skal ha det, fordi jeg trenger det.

Håper det går bra med dere. Takk for all støtte <3

Klem fra meg,

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “HVERDAGEN: oppdatering på ansiktet

  1. Om den typen behandler det er snakk om her er aldri så mye en ubeskyttet yrkestittel, er jeg rimelig sikker på at du i det minste har krav på å få erstattet kostnaden for å få rettet opp i de feil som er begått. Dette fordi den respektive skaden går langt utover tenkelig risiko en eventuelt blir pålagt å ta høyde for ved slike inngrep.

  2. Kan jeg spørre hvilken behandler/klinikk som gjorde dette? Evnt hvilken by så det er mer anonymt. Har tatt fillers hos ei dame i området Rogaland selv og er redd det er hun samme. Skjønner om du ikke vil si det, men lurer sånn. Min fillers går heldigvis ut etter noen måneder (håper jeg), men ble så skeivt og hun svarer ikke på mail eller telefon

    1. Det er JLV klinikk i Stavanger. Jeg skjuler ikke identiteten av behandleren. Hvis du er misfornøyd så råder deg å kontakte Forbrukerråd og så Fylkeslege

      1. Tusen takk for svar<3 Det er ikke samme klinikk! Kommer til å klage videre på min behandler tror jeg.

        1. helt utrolig at det er så mange useriøse behandlere der ute! klag gjerne, om du har noen spørsmål, send meg melding på FB. jeg er LenaLykke der også

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.