HVERDAGEN: TRE MAGISKE DAGER🍣☀️🍓🚗

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Her kommer det en liten oppdatering fra meg. Forrige uke opplevde vi hele tre magiske dager her i Stavanger. Gradestokken gikk opp helt til +23 grader og det ble plutselig over +30 grader i sola på veranda. Jeg unnet meg noen timer på ettermiddagen med lydbok og litt snacks, og drikke på veranda.

Dette var godt.

Jeg merker at jeg er ganske avhengig av godt vær og sol for å føle meg bedre. Kanskje dette er typisk for flere kronikere, hvert fall er dette noe jeg leser hos flere. Så det kunne vært ikke dumt å vurdere flytting til et varmere strøk på sikt.

Nå er været tilbake til “normalen” her: det er grått og kjedelig, men dette var utrolig godt med en liten sommer i starten av mai, grillmat, pizza og is ute på veranda.

Hvordan er været hos dere ?

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: TRE MAGISKE DAGER🍣☀️🍓🚗

  1. Mye godt på fatene dine! Du er flink til å kose deg 😊 Vi har nydelige dager i Trondheim også, så lenge det varer…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.