HVERDAGEN: uutholdelige uker

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Er det bare meg eller siste ukene i mars er helt uutholdelige? Det er så utrolig kaldt og i går snødde det faktisk her. Dette skjer hvert år og jeg blir aldri vant til dette. Disse siste ukene er så kalde, og jeg ryddet vekk min pelskåpe allerede. Så nå skal jeg fryser mer helt til det kommer april og det blir varmt. Jeg gleder meg masse.

I går testet vi med bestisen Spis Ute Uke i Stavanger og dette var utrolig godt, som vanlig. Vi spiste Porchetta, noe type ribbe, på italiensk vis, og masse deilig japansk sjømat. Alt alt i smak.

 

 

Elsker feminine antrekk og skjørt, men det er så utrolig kaldt at jeg kan ikke bruke det. Gleder meg så utrolig mye til mer varme, da skal jeg gå i skjørt hele tiden. Dette lover jeg til meg selv.

Hvordan er din uke så langt?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.