FØRSTE GANG PÅ IKEA SAMMEN

Categories Blogg, Hverdagen

Ikea

Idag dro vi på IKEA i sammen for første gang. Som dere vet elsker jeg å være på IKEA. Jeg liker stemningen og vandre der, se på ting, spise maten.
Ikea
Men jeg har lest at det er ikke bare bare å dra på IKEA sammen med typen. Mange krangler der. Jeg aner ikke hvorfor folk driver og krangler der. Jeg synes det bare er kos. Men jeg har hørt og lest at om man takler IKEA SAMMEN, så takler man livet sammen.
Ikea
Ikea
Ikea
Ikea
Vet ikke om det stemmer, men om det gjør det så er det kos. Fordi vi hadde det fint.
Vi gikk bare rundt, handlet en del ting og planla og drømte litt. Dette var utrolig kos. Vi spiste også middag der.
Liker dere å dra på IKEA?
signatur
8 kommentarer

8 thoughts on “FØRSTE GANG PÅ IKEA SAMMEN

  1. Jeg har hørt om krangel på IKEA, men har aldri erfart det selv. Jeg liker IKEA, men har jo bare meg selv tenke på.

  2. Jeg hater å dra på IKEA, men ser ikke bort fra at filialen her på Furuset i Oslo er et av de mest stressende stedene i landet, ihvertfall på en lørdag ettermiddag. Jeg blir i dårlig humør bare jeg tenker på det… Så om jeg skulle dratt på koselig redebyggingsdate, ville jeg nok mye heller ha valgt et annet sted. Gratulerer med vel overstått 😉

  3. Ikea er bra, eneste aber er at jeg alltid drar derifra med mer enn planlagt og kontoen mindre enn jeg håpet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.