Elsk- hat forhold med Ikea

Categories Blogg
Vi driver å pusser opp rommet til Irina. Jeg skrev før at jeg er ingen interiør dame og hater alt som har med oppussing å gjøre. Men jeg ønsker meg noe “instavennlig” leilighet og ungdommen ønsket seg et flott rom. Så da ble det slik.
Vi dro på ikea opp til fire ganger siste to ukene, og vet du hva? Dette er slitsomt i lengden. Lørdagen forrige helg ble en evig Ikea dag. Frokosten var digg og det er generelt bare ordentlig gøy å drasse rundt og se på de flotte rommene der, drømme seg bort til sin perfekte leilighet. På slike dager elsker jeg Ikea! Ja, med hele mitt hjerte.
Men når man må shoppe masse masse ting i rekordfart, og grave i alle hyller, finne det som finnes kan og bestille det som ikke finnes, hente tunge varer på lageret i ugga bugga og montere hele dritten er ikke gøy. På slike dager hater jeg Ikea. Rett og slett.
Så forrige lørdag var en slik elsk- hat dagen. Men nå er rommet klart og jeg vil spørre Irina pent om å få vise den på bloggen min. Håper det går greit for henne.
Hva er ditt forhold til Ikea?
XOXO Tastaturheks
2 kommentarer

2 thoughts on “Elsk- hat forhold med Ikea

  1. Litt pes innimellom på Ikea. Men de har mye billig og fint. OG jeg har kjøpt det meste vi har har i huset DER 😀 Håper vi får se rommet hennes, hvis hun vil 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.