Ti sprøe tanker på en onsdagskveld

Categories Blogg
Her ligger jeg og dupper av, så deler mine tanker før jeg sovner.
💭 Snart er det sommerferie og gjett om vi får reise! Dette blir ei ukes reise og jeg gleeeder meg som et barn.
💭 Tenk om alle kvinner skulle våkne en dag uten issues og negative tanker om kroppen sin og utseendet sitt. Hvor mange store bedrifter skulle gå konkurs da mon tro?
💭 Jeg lurer veldig på om det kommer en dag når jeg vil klare å skrive norsk uten en eneste feil. Hva tror dere? Er det mulig?
💭 Det sies at folk bruker 12 sekunder på å finne ut om man liker noen eller ei. Har han fine postbudet likt meg mon tro?
💭  Jeg leste nylig at dersom man ligger og drar seg på morgenen så blir hele dagen like lite effektiv. Mhaaa… dette forklarer mye!
💭  Det sies at du blir til det du spiser. Betyr det at veganer blir til en grønnsak? (hihi dette var stygt, sorry veganer)
💭 Om mannfolk skulle hatt samme undersøkelse som mammografi hvor ballene deres måtte klemmes ihjel, da tror jeg det skulle komme andre skånsomme måter å undersøke på. Med kvinner er det ikke så nøye, som vanlig.
💭 Jeg er stolt over at jeg klarte å fordele feriepengene mine fornuftig. Dette faktisk første gangen jeg gjorde det.
💭 Det sies at folk ikke endrer seg, men samtidig blir vi aldri samme igjen etter syv år, da cellene endrer seg totalt. Så vi er nye mennesker om syv år. Dette er fascinerende.
💭 Folk som kaller ungene sine med diverse rare navn har som regel helt vanlige normale navn. Hvorfor det mon tro`?
God onsdag fra meg 🙂
Deres,
Tastaturheks
3 kommentarer

3 thoughts on “Ti sprøe tanker på en onsdagskveld

  1. Selv innfødte sliter med norsken, så slapp av. Det er ikke det viktigste å være feilfri i , – når du ikke er norsklærer.

    Når det gjelder menn : Prostataen sjekkes jo helst ved at legen stikker en finger inn i endetarmen, så menn har sine ulemper, de også. 😁Minnes en kollega av min far som hadde blitt fly forbanna på bedriftslegen da legen ønsket å sjekke. Ikke fa** om pasienten skulle ha en finger opp der!

    1. hehe pfff finger i ræva og underlivet er det minste kvinner opplever. hehe. prostata sjekkes med ultralyd dildo i ræva også, men må man så må man. det går ikke an å komme innpå der på en annen måte.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.