IKKE STÅR I VEIEN FOR DEG SELV❤️

Categories Hverdagen, Livet som det er

 

God onsdag

Jeg lover dere at denne uka føles like lang som forrige, og jeg trodde en stund at det var torsdag i dag, men det var bare onsdag.

Jeg gleder meg til mange fridager neste uke, fordi jeg føler meg som hamster i hjulet akkurat nå.

For noen dager siden postet min venninne Sigrun tekst til sin nye sang/vise, som jeg likte så godt.

 

Dette er så fantastisk skrevet av Sigrun ❤️ jeg er ei som kjemper for alt jeg får. Ingenting i livet her har jeg fått gratis eller uten kamp. Jeg er vant at man skal gå til sine mål uansett hva, at man skal kjempe for det man vil ha. Men dette skaper mye sår i kampen, mange arr og tapper en for energi. av og til er det best å hvile og la livet bare skje. I disse perioder kan faktisk det du kjempet for bare komme til deg. Livet skjer uansett og vi trenger også tid å til nyte det❤️

 

 

Er du flink til å lene tilbake og bare nyte livet?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.