INGEN FILTER RETT OG SLETT

Categories Blogg

Vår våland

Jeg må innrømme at det kan være utrolig vanskelig å skrive mye om meg selv. For jeg føler at jeg må balansere mellom å være ærlig og åpen, og utlevere for mye om meg selv. Av og til føler jeg at jeg har ingen filter på hva jeg forteller. Rett og slett.
Hvordan skal mine kollegaer eller venner reagere? Eller svigerforeldre? Eller kommende arbeidsgiver?
Dette gjelder spesielt det at jeg er åpen om min helse og babyplaner. Ikke alle på jobb eller i familien vet om dette. Så det er litt skummelt å dele. men jeg ønsker å være den ekte meg på bloggen. Også ønsker jeg å dele mine erfaringer, så kanskje dette vil hjelpe flere.

Hvordan føler dere det med blogging? Filter eller ingen?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “INGEN FILTER RETT OG SLETT

  1. Både ja og nei, egentlig.. Det jeg sier og det jeg deler, er fritt for filter, og dønn ærlig. Men jeg inkluderer f.eks ikke ‘kællen’ i bloggen, da han ikke er spesielt glad i publisitet og HATER å bli tatt bilde av. Dessuten liker jeg å ha enkelte ting som kun er mitt..
    Ei heller inkluderer jeg andre mennesker i livet mitt, med unntak av mamma, og noe med broren min og pappa. Jeg syntes det er best sånn. Så lenge jeg kun snakker om meg selv, er det heller ingen spørsmål om noen kanskje ikke er komfortable med publisitet og sånn.. 😉

  2. Det var mange i min bekjentskapskrets som heller ikke visste om babyprosjektet mitt mens jeg holdt på, og derfor skrev jeg anonymt uten bilder av meg selv. Ellers ville det bare vært et spørsmål om tid før folk hadde fått vite om det gjennom bloggen, og da må man være klar for det, noe jeg slett ikke var. Så jeg tror det er viktig å tenke seg godt om. Det er vanskeligere å skrive uten filter når man skriver såpass offentlig som deg. For meg var det viktigst å få ro rundt prosjektet og kun involvere folk som kunne bidra positivt. Du må selv tenke over hva som er viktigst for deg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.