BEIGE DRØM

Categories Mote og Hudpleie

 

Beige blomstring
Jeg har aldri likt beige farge, men har lagt merke til at denne fargen er veldig populær nå. Så jeg tenkte kanskje å prøve. Fordi at denne fargen ser veldig elegant ut og du kan ikke ta feil om du tar på deg et plagg i beige.
Endelig er det skikkelig blomstring i Stavanger også, selv om det fortsatt er kaldt, så det ønskes her å kle seg fint, lett og elegant. Jeg tror jeg klarte denne oppgaven med glans.
Beige blomstring
Genser- HM Sko- HM Skjørt- Na-Kd Veske- Anna Field Kåpe- HM
Beige blomstring
Her styler jeg solid kåpe i beige med tilhørende støvletter, en lett genser og lett lyserosa skjørt i chiffong. Jeg føler meg veldig feminint og elegant. Gleder meg til flere vårkvelder!

Hva synes dere om stylingen?

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “BEIGE DRØM

  1. Innmari delikat farge som jeg selv dessverre ikke kler i det hele tatt.. Jeg er nemlig en sensommer, hvilket vil si kalde farger, og dersom jeg skal inn på den varme skalaen, er det høstfargene jeg må gå for. Sett en vårfarge i nærheten av ansiktet mitt, og jeg ser seriøst dødssyk ut. Du er virkelig heldig som kler vårfargene best..

    1. Jeg er også sommer type og kler best kalde farger. Det fins flere triks for å få fargene til å fungere, her er det riktige solbriller og leppepomade pluss make up

  2. Flotte bilder og antrekk som du kledde godt…<3 Har ikke så mye beige ..men litt , gjorde seg fint til rosa… Nydelig blomstring også <3

  3. Jeg synes du er veldig vakkert. Jeg hadde en slik jakke og støvletter før, men enten jeg ga den bort, eller kastet dem. Husket ikke jeg. Men jeg synes du kler det godt:)

  4. Beige er klassisk og blir sjelden feil med mer eller mindre formelle antrekk. Syns jakken er kjempefin, og støvlettene passer svært godt sammen med den og er stilige på deg. Liker skjørtet også, men syns det passet enda bedre i noen av de andre kombinasjonene som du viste i tidligere innlegg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.