JEG GIDDER IKKE Å IRRITERE MEG LENGER

Categories Hverdagen

lenalykke jul

 

Det er oktober og det er jul for fullt. Både på butikker og overalt. Alle bloggere begynte å reklamere for julekalendere, og det gjør alle bedrifter også.

Jeg begynner å mistenke at det er derfor jeg misliker jul så mye, fordi det pushes på så aggressivt på oss. Jeg gidder ikke å irritere meg lenger, fordi i år planlegger jeg å hoppe over jula og reise vekk. Jeg vet ikke om dette går i orden, men lysten er så stor. Om det ikke går i orden da skal jeg ta ei uke fri og ikke delta i felles galskap, men være hjemme, se på serier og jeg vurderer å pynte minimalt i år.

Så vent og se det kommer masse jule-content her på bloggen og på Instagram i november. Så hold på hatten:)

Når begynner dere å forberede til jul ?

klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.