JA, JEG ELSKER!

Categories Blogg
bunad
Min og Norges kjærlighetshistorie var ikke lett, men ekte var den. Først møttes vi i 2000 og jeg falt momentant for dette vakre landet. Alle odds var mot oss. Jeg måtte dra hjem og prøve å glemme Norge. Dette gikk såvidt. Følelsene og kjemien mellom oss var for store. I 2004 kom jeg tilbake. Jeg visste innerst inne allerede da at vi var skapt for hverandre. Hele kroppen min visste at det er MITT land. Vår andre møte skjedde i vakre Tromsø, og der mens jeg stod midt i den kalde og fascinerende nordiske naturen skjønte jeg at vi måtte være sammen. At jeg må ta steget. Koste hva det koste skal.
bord
champagne
bunad
Vår kjærlighet kostet meg mitt gamle liv, fantastisk kjæreste og familie, mine fremtidige planer og drømmer. Om det var verdt det? Yes. Om veien var lang og forholdet vårt var turbulent? Også yes. Meg og Norge opplevde masse sammen. På godt og vondt.
Men nå 15 år siden er jeg like forelsket og skulle aldri i verden bytte mitt Norge mot noe annet land. Jeg elsker deg Norge og takk for at det er gjensidig❤

 

signatur

3 kommentarer

3 thoughts on “JA, JEG ELSKER!

  1. Så vakkert skrevet:) for meg har det også vært en følelses dag med fokus rundt nasjonalisme og stolthet🇳🇴😀 Jeg elsker også mitt land, men har et bonus hjem og det er i Uganda:) som jeg også elsker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.