JAKTEN PÅ JULESTEMNING

Categories Hverdagen

sirkus renaa

 

 

Siden jeg fikk mange kommentarer her på bloggen som rådet meg å ikke vente på julestemning, men skape den selv, så vurderte jeg å gjøre akkurat dette. Jeg dro på Sirkus Renaa kafe som har allerede pyntet til jul. Du finner ikke bedre sted for julefølelsen i Stavanger nå, tenker jeg.

 

sirkus renaa

 

sirkus renaa

 

 

sirkus renaa

 

sirkus renaa

 

sirkus renaa

 

sirkus renaa

 

 

Dette er veldig koselig og vi satt og skravlet med jentene mine. Jeg fikk endelig smake kake med tindvedbær, som er veldig søt og deilig.

Jeg har ikke fått kjent på noe julefølelse dessverre, men koset meg skikkelig. Så dette skal gjøres så absolutt. Fake it until you make it, sies det, så jeg klarer å komme meg igjennom desemer.

Hva med Deg? Kjenner du på julefølelsen allerede?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.