JEG BRØT LOVEN 😱 (diktutfordring)

Categories Hverdagen

lenalykke

 

God onsdag,

 

jaja i går endte kvelden langt i fra koselig og deilig. Da kom jeg i gang for å delta i diktutfordring fra godeste Linda Tetlimo    og skriblet et dikt til skrekk og advarsel.

Presenterer det pent her:

 

 

På veien fra jobben dro jeg i full fart,
For å skynde meg å tisse, ta dusj og (endelig) slappe av

Det var ekkelt vær med regn og slaps,
Så jeg trykket foten min ned og ga gass

Plutselig så jeg der to kjekke menn,
Men langt ifra hyggelig (neida) virket dem

Iført uniform og veltrente de var,
Men (dessverre) var det ingen strippere, men ekte politi som stod der

En (ganske) hyggelig prat endte med (gedigen) bot
Så her tar mitt eventyr (marerittet) en brå slutt

 

Ha en fin dag og kjør pent (for snart øker prisene hos politiet også)

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG BRØT LOVEN 😱 (diktutfordring)

  1. Hehe, et morsomt dikt da, selv om opplevelsen kanskje ikke var like morsom 🙂
    Genialt at du skrev situasjonen du havna i, i diktform. Du er stilig.

    Takk for at du deltok i diktoppgaven.

    Kjør pent! 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.