JEG BRYR MEG IKKE LENGER

Categories Blogg

 

Beige blomstring
I går fikk jeg flere kommentarer på bloggen som jeg valgte å ikke publisere. Det er min blogg så jeg bestemmer. Sånn er det bare. En av kommentarene handlet om at jeg fremstår som veldig dum. Før i tiden (før jeg begynte å blogge) så kunne en slik kommentar fremprovosert masse negative følelser, og til og med tårer. Men nå tok jeg den bare vekk og orket ikke publisere, forklare meg og stå for det jeg gjør.
Ser jeg dum ut for din del så er dette greit. Fordi at jeg ikke bryr meg lenger.
Jeg tenkte mye på dette før, jeg var lei for alle negative kommentarer, jeg slet med det at ikke alle liker meg. Men nå bryr jeg meg ikke lenger. Synes du at jeg er dum og leser bloggen min, så er det ditt valg. Jeg er fortsatt glad for at du leser, men bryr meg ikke om du sier noe negativt.

Jeg vet ikke hva er dette, men dette føles veldig befriende.

 

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG BRYR MEG IKKE LENGER

  1. Slike kommentarer sier kun noe om de som står bak..
    Selv har jeg som regel litt moro med de.. Sier de jeg er dum, så ler jeg, og gir de gjerne rett I det 😉 Og kanskje legger jeg til noe sånt som at ‘det I det minste ikke er så galt fatt at jeg bruker tid på hjernedøde blogger’ 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.