JEG ER FORELSKET IGJEN

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Karebeauty.no

lenalykke

 

Ja, du hørte riktig! Det er nemlig sjeldent skjer meg, men nå har det skjedd. Igjen.

Jeg har vært forelsket i et land, i en by, i en mann (noe som er mest naturlig), men nå er jeg forelsket i kosmetikk! Av alle ting!

 

 

 

karebeauty.no

 

 

For en måned siden var jeg så heldig som fikk teste nydelig koreansk kosmetikk hos Karebeaty.no. Jeg er veldig glad i koreansk kosmetikk generelt. Koreanske kvinner er veldig flinke med hudpleie og koreanske produkter er så gode for hud, spesielt anti-age og anti-acne. Jeg fikk prøve forskjellige produkter og her kommer det en oppskrift på mine morgenrutiner med Karebeauty.no

 

 

 

karebeauty.no
produkter jeg bruker for mine morgen-hudpleie rutiner

 

 

Mine morgenrutiner

 

  • ansiktsrens som mykgjør og renser huden skånsomt, passer til acne hud og ikke gjør huden min tørr (noe som er viktig for anti-age produkter)
  • toner som ikke tørker huden ut, men gir ren og fin hud som har nok fuktighet
  • serum med Centella Asiatica, dette er asiatisk plante som gjør underverker for huden: mykgjør, fjerner rynker og gjør huden glatt. Jeg får ofte spørsmål i det siste om jeg har tatt botox, og det har jeg ikke gjort, jeg bruker dette serumet hver dag
  • fuktighetsgivende krem som kan brukes både som dagkrem, nattkrem eller bb-krem under make up. Jeg bruker den under make up før jeg påfører solfaktor

Disse enkle stegene gjør at jeg føler meg og ser fresh ut, og dette tar bare noen minutter! Passer perfekt for busy bee eller travel mamma

Prisene er veldig konservative og alle får råd til disse produktene. De varer også lenge så dette anbefaler jeg så absolutt.

 

 

Se hvordan jeg pleier huden min om morgenen her: 

 

 

Du får såklart en kode hos meg: Lena15 som vil gi deg 15 prosent rabatt på absolutt alt.

 

Løp og kjøp, og prøv girls, dette er så verdt det 🙂

 

Glad i dere,

 

signature lena

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.