TING SOM GJØR MEG TRIST

Categories Livet som det er

lenalykke

 

 

Her sitter jeg og tenker. De siste dagene var ganske triste.

 

 

Det er flere ting som gjør meg trist, så her kommer min lista:

  • det at jeg aldri fikk oppleve lykkelig kjernefamilie, som alle andre får så lett (jeg vet det er ikke lett, men når man er trist tenker man slik)
  • krigen som pågår: jeg synes all krig er helt forferdelig, men i dette tilfellet er jeg veldig innvolvert, så det er ekstra belastende
  • været i Stavanger: dette er typisk “vestlandsk sommer” med regn og +15 varmegrader som gjør meg ikke bare trist, men deprimert

 

lenalykke

 

  • at jeg har ikke sett familien på snart 5 år, dette høres uvirkelig ut
  • at livet går for fort og jeg sliter med å lage skikkelig plan for neste 5 år
  • at jeg fortsatt ikke klarte å fikse normal døgnrytme
  • at noen kan spise sjokolade uten å få kviser og plager, men det er ikke meg, fordi sjokolade gjør meg glad og nå er jeg trist

 

 

 

 

Noen ting som gjør deg trist? Her er det lov å dele:)

 

Klem

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.