JEG ER SÅ SPENT!

Categories Livet som det er

 

lenalykke

 

Jeg tenkte å fortelle noe til dere her på bloggen. Som regel holder jeg slike ting for meg selv, men dette er så viktig at det kan være nyttig for flere. Derfor deler jeg.

Jeg startet med eksperiment som jeg skal holde på meg i tretti dager. Dette går på å dyrke kjærlighet for meg selv.

Dette gjør jeg: hver morgen, på dagen eller om kvelden, kommer jeg til et speil og begynner å si til meg selv bare positive ting, men mest av alt si til meg selv at jeg elsker meg selv. Ja, akkurat slik. Normalt bør jeg bruke 15-20 minutter på dette, men i går startet jeg med 5 minutter. Man kan såklart dele dette opp til 5 minutt om gangen, totalt 15-20 minutter per dag.

 

Dette skjedde i går: først var det utrolig vanskelig å si til meg selv at jeg elsker meg, se på meg selv i speilet uten å granske meg selv og prøve å finne feil, men så gikk det mye bedre. Etter fem minutt følte jeg mye kjærlighet og ble i mye bedre humør. Da ville jeg dele kjærlighet med andre, så jeg gikk og sendte melding til min søster at jeg elsker henne.

 

Dette er noe jeg skal fortsette med. Kanskje dere vil også prøve eller noen av dere har prøvd og ønsker å dele resultater?

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG ER SÅ SPENT!

  1. Man må elske seg selv før man kan elske andre?…..
    Det å se seg selv i speilet og være glad i sitt eget speilbilde er bra! Selv om i dag når jeg så meg selv – trøtt morgen… ja da sier jeg egentlig bare huff! hihihi
    God idè du har der 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.