JEG ER SÅ STOLT AV HENNE!

Categories Blogg

Reklame | reklame for en venn

høsten

Nylig fikk jeg en pakke tilsendt fra ei koselig og vakker dame jeg kjenner. Vi har ikke snakket sammen på lenge. Vi ble kjent når ting var litt vanskelige for oss begge. Siri har virkelig stått på med hus, barn, mann og katter ved siden av full jobb. Så har hun skrevet bok ved siden. Det er så utrolig!
Jeg går nå lenge med drøm om både bok og kurs, men mine 24 timer i døgnet aldri strekker til. Kanskje jeg burde lært av Siri? Jeg er så stolt av henne og alt hun fikk til!
boka siri
Boka handler om en tøff unge dame som heter Oline og hennes liv, hvordan hun kommer i forskjellige situasjoner og finner utvei. Det er lett leselig og veldig spennende bok som vil holde din interesse fra første til siste side.
boka siri

Den kan bestilles HER og jeg virkelig anbefaler boka som koselig lesing i mørke lange høstkvelder.

 

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.