JEG GIR OPP Å FIKSE DETTE

Categories Hverdagen

 

God fredag,

endelig er det helg igjen. Jeg må si helt ærlig at jeg er helt tom for energi denne uka. Batteriene er helt helt flate og jeg vet ikke om det blir bedre med det samme.

Jeg sover dårlig, føler meg dårlig og prioriterer kun jobb og hjem. Derfor var det så lite aktivitet fra meg her på bloggen i det siste.

 

 

Jeg tar vitaminer, sover på dagen og restituerer. Jeg kom ikke skikkelig i gang med trening, noe som irriterer meg. Dette er fordi at jeg sover dårlig om natta, så halter halve dagen og sover ut på ettermiddagen. Noe som bidrar til at jeg igjen, sover dårlig om natta.

Jeg ga faktisk opp å fikse dette. Min søster som er lege fortalte meg om mulige årsaker (dette er veldig spennende og jeg kommer til å dele her), men jeg skal bare ta det som det kommer og gjør det kroppen krever.

I dag er planen å jobbe, komme meg til politi med frøken og fikse papirer, trene om kvelden og sove et par timer. Så blir det taco og filmer.

Jeg har egentlig flere prosjekter, papirer og regninger jeg bør fikse, så jeg skal prøve å få dette til. Jeg føler at helga blir aktive og jeg ikke rekker så mye. Så kanskje en rolig dag er noe jeg trenger?

 

Hva er dine planer for helg?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG GIR OPP Å FIKSE DETTE

  1. Hvis du føler deg så energiløs, tenker jeg at det er lurt av deg å ta pauser og lade med noe som gir deg påfyll. 😊

  2. Ja, ta godt vare på deg selv. 🙂 Denne bloggleseren skal prøve å komme seg ut på skitur – og (i stor grad inspirert av dine seneste innlegg, som ga meg et lite dytt i ryggen som jeg trengte for å komme igang) ta en gjennomgang av garderoben. God helg! 🙂

  3. Huffda.

    Uten søvn fungere vi alle, dårlig.
    Håper du får snudd døgnet, iløpet av helga 😊.

    Skal rydde og sortere et helt hus(dødsbo).
    Så helga før nok til det.
    Håper jeg klare å kaste noe, da jeg ser nytte i ALT 🤣.

    God helg 🥳

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.