JEG KAN HA FUNNET SVAR

Categories Hverdagen

 

God fredag

Endelig helg. Denne uken virket UENDELIG.

Jeg er helt oppbrukt og eneste jeg skal gjøre i kveld er å hente meg inn. I går måtte jeg legge meg ned litt etter jobb og sove rundt to timer (!) på kvelden.

Energi er på bunn og jeg er ekstremt sliten.

 

 

I går orket jeg ikke å gå rundt slik og tok kontakt med legen min. Han mente det kan være pollen. Jeg prøvde allergimedisin, men ble enda trøttere av den, selv om det var bedring generelt.

Så jeg fikk ny resept og den gleder jeg meg til å prøve. Jeg har aldri vært så sliten av pollen før.

 

Nå gledes det til quesadilla og trening på kvelden, men først skal jeg på jobb og så sove litt. Dette trengs.

Hvordan vil dagen din se ut?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.