JEG SKJØNNER IKKE AT HUN GIDD

Categories Livet som det er

lenalykke

 

 

I går måtte jeg blokkere ei dame jeg snakket med på nett i en periode. Ikke noe galt med damen, heller ikke noe galt med meg, men enkelte mennesker er ikke gode for oss. Rett og slett. Da må man ta et valg før eller senere om man skal avslutte kontakt. Det er livet og dette handler om å være voksen.

 

En ting jeg sitter med igjen er at noen gidder fokusere så mye i livet på overfladiske ting, for å høste oppmerksomhet og godkjennelse hos andre.

Ja, meg av alle folk.

Meg som blir ofte anklaget for å være overfladisk og for opptatt av utseende. MEN jeg virkelig skjønte ikke at hun gidder å bruke masse penger, tid og krefter på å gjøre seg perfekt slik at folk sier wow og påpeker at hun ser yngre ut. Det er hennes valg, men jeg ble lei av å stadig høre om at folk tror hun er 30, mens hun skulle ønske de trodde hun var 25.

 

 

Dette er noe jeg har jobbet med en stund. Å være glad i meg selv, å ta vare på kroppen min fordi at jeg elsker den, ikke for at noen på gata tror at jeg er 25. Jeg hater alder konsept og skulle ønske folk fokuserte mindre på alder og mer på selvkjærlighet. Derfor ble vår kontakt for mye.

Jeg er overbevist at for å være ung og se yngre ut, virke ung for andre, bør man føle seg yngre innenfra. Være håpefull, lett og lykkelig, som mange unge folk er. Det er noe som lyser av en og det er noe som ikke kan kjøpes. Jeg oppdaget dette for noen år siden og har jobbet mye med meg selv, lærte å være glad i meg selv. Jeg elsker hudpleie og se fresh og ungdommelig ut, men det kan være for mye selv for meg.

Hva synes dere om dette?

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SKJØNNER IKKE AT HUN GIDD

  1. Fine tanker det her…er ikke opptatt av å se yngre ut en jeg er.. men prøver å ha min egen stil og føle meg fin med den alderen jeg har ! Så nydelig du var med rosa… <3

    1. Det var ingen kritikk fra hennes side, jeg ble bare sliten av denne praten om alder og hva man skal gjøre for å se yngre ut. Og hun klarte ikke å stoppe. Det at jeg liker å blokkere vet du ingenting om. Du bor ikke med meg (heldigvis). Dessuten er det sunt å blokkere folk som gjør deg ikke godt og ikke motta kritikk som du mener er ikke konstruktiv. Flere burde vært like flinke som meg. Oppfordrer alle til å gjøre det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.