JULEHILSEN FRA MEG

Categories Hverdagen

 

God jul til alle mine lesere 

Jeg vil takke dere som er her med meg: ler med meg, sorger med meg, går gjennom livets faser og utfordringer, deler glede og sorg med meg.

Dere aner ikke hva dere betyr for meg.

Jeg startet denne bloggen for snart ti år siden, når jeg oppfylte alle min drømmer og kroppen sagt ifra. Jeg hadde mye angst og depresjon. Bloggen ble min redning og min eneste kommunikasjonsmiddel fordi jeg satt hjemme og slet med å snakke med folk.

Plutselig hadde jeg en hel gruppe med folk som jeg kunne snakke med, som støttet meg og heiet på meg. Som er med nå mot mine nye drømmer.

Takk til dere alle, dere betyr utrolig mye.

Meg og Saga ønsker dere God Jul. Jeg ønsker at dere ikke føler dere alene, og at bloggen min bidrar til at dere opplever at dere får noe ut av det jeg deler her. Dere støtter meg og jeg prøver så godt jeg kan å støtte dere og bidra med noe positivt.

klem fra oss (resten av gjengen er kamerasky)

God jul <3

Deres LenaLykke 

6 kommentarer

6 thoughts on “JULEHILSEN FRA MEG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.