JULETAPAS

Categories Matlaging
juletapas
Hei fininger, her kommer det et lite tips og oppskrift fra meg. Herlige småretter som dere kan servere for venner, kollega og familien, eller kose seg med i lunsjen/kvelds. Juletapas!
Vi hadde første runde i 2. Søndag i Advent og de ble en suksess!
Her kommer det en liten liste med det jeg har laget til juletapas-søndag.
juletapas
juletapas
Fylte sjampinjong
Jeg brukte store sjampinjong som jeg rensket og fylt med bacon og smeltet ost. Smaker digg. Kan stekes i ovnen eller i panna.
Kylling baguette
Jeg laget hvitløksbaguett og la på stekt kylling i biter over. Legg på persille som pynt.
juletapas
Tapas-poteter
Små poteter stekes i ovnen med piffi-krydder, olje og soltørkete tomater. Smaker nydelig som tapas. Du kan også tilsette hvitløk.
Waldorf salat
Jeg laget den fra bunn av, oppskriften finner du HER
Juletapas
Tomat og Mozzarella
Cherry tomater med mozzarella biter pynter opp bordet og smaker nydelig som tapas-rett.
Skinke og melon
Melon og skinke matcher perfekt, så jeg laget en liten rett med disse. Smaker virkelig godt og ser bra ut på bordet.
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “JULETAPAS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.