KANELBOLLENSDAGEN🍁🥯🍂✨

Categories Blogg

 

I dag oppdaget jeg at det var kanelbolle dagen. Jeg er veldig glad i kanelboller, så da måtte jeg ut og kjøpe ( for baking er jeg ikke i form til).

Jeg synes personlig at det er veldig gode kanelboller på Kiwi. Jeg kjøpte der den som er på bildet til 24 kroner. På Jærbakeren her var det fine ferske kanelboller til 20 kroner, men de ble utsolgte og jeg kom inn kun kl 14:00 fordi jeg hadde digitale møter på morgenen og måtte hvile litt etterpå.

Så da ble det andre type boller, men vi ble fornøyde (mest over at vi klarte å spise noe i det hele tatt). Det er sannelig at vi ikke setter pris på helsa vår før vi mister den .

 

Hva med dere? Ble det kanelbolle i dag?

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “KANELBOLLENSDAGEN🍁🥯🍂✨

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.