KJÆRE INFLUENSER, IKKE BIDRA TIL HAT

Categories Blogg
Stavanger sentrum
I går leste jeg at ei influenser ble observert i Oslo mens hun burde vært i karantene etter en tur til Dubai. Det kom masse hatmeldinger under artikkelen og jeg fikk denne på innboksen fra ei venninne med beskjed om at det er derfor man “hater disse influenserene”.
Jeg prøver å ikke blande meg inn så mye, men nå vil jeg nå ut til alle influensere og bloggere. Er dere snille, ikke bidra til mer hat mot bloggere og influensere.
Vi er en allerede ganske så “upopulær” gruppe, takket være våre valg.
Det er så lett å glemme når man poster flere innlegg på nett hver dag, at det kan være flere folk som leser. Selv om det er mellom 200-2000 mennesker hver dag som leser bloggen, slik som det er hos meg.
Vi er der og flere ser på oss, derfor blir vi fort diskutert, og ofte dømt. Mange bloggere reiser mye, noe som er kritisk nå i denne korona-tiden. Så vær så snill, la oss være forbilder og ikke skape mer hat mot oss bloggere. Det er viktig å bruke sin posisjon som blogger og influenser på riktig måte.
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.