WHITES FROM HM

Categories Mote og Hudpleie

Se styling-video nederst i artikkelen

 

whites outfit

 

Som sagt tidligere har jeg gått berserk på salg fra HM i sommer. Jeg lagt min elsk på hvite plagg denne sesongen, så det ble mange hvite klær fra HM. Utrolig flotte og rimelige. Elsker denne kombo!
Så her er noen snacks jeg fikk på salg:
whites kjole outfit
Fin blondekjole til kun 199 nok. Utrolig flott og nesten brudekjole. Kan brukes til flere ting: date, tur ut eller restaurant med venninner.
whites jumpsuit
Elegant og ungdommelig jumpsuit til kun 59 nok. Blazer i lin til 199 nok. Matcher så bra sammen, og blazeren kan brukes til så mye!
whites kjole
Fin kjole i fersken farge, nesten hvit. Det er skikkelig prinsessekjole til kun 129 nok. Gleder meg til å bruke den til noe fint, gjerne en date eller fin anledning. 
Det er så deilig med salg, rett og slett.
Liker dere klær i hvit?
signatur
trykk på bildet for å komme til video
whites video
2 kommentarer

2 thoughts on “WHITES FROM HM

  1. Kjempefine klær til deg Lena. De sitter som støpt. Flott modell, som vet hvordan vise klær <3 Fin "brudekjole" . Søt og lekker. Jeg har også fått litt dilla på hvitt 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.