KLARER DU DEG UTEN KAFFE?

Categories Hverdagen

 

God helg 

Jeg tenker at det kunne vært kjipt om vi ikke hadde kaffe her i Norge.

Hva skulle vi gjøre da?

 

 

 

Det er mørkt, kaldt og ekkelt vær her for det meste (selv om Norge er utrolig vakker i alle slags vær!), og man sliter masse med å komme seg i gang om morgenen.

Mangel på sol og vitamin D er også årsaken (ta tilskudd, som jeg gjør).

Så kaffe gjør livet mye enklere og lettere, og til og med kurerer dårlig stemning i huset om morgenen.

 

Men det er ikke alltid kaffe er sunt, og ikke for alle, dessverre. Jeg opplevde ofte å bli uvel av kaffe: hjertebank, angst, panikkangst mm.

Så det å kunne leve uten kaffe det måtte jeg klare. Hele to år klarte jeg meg uten kaffe og dette var IKKE lett.

 

Nå bruker jeg å drikke ca 1-2 kopper om dagen maks, eller ikke drikke kaffe i det hele tatt. Jeg drikker mye te ellers.

Kunne du klare deg uten kaffe?

Om du gjør det hva bytter du kaffen med?

5 kommentarer

5 thoughts on “KLARER DU DEG UTEN KAFFE?

  1. Jeg KLARER MEG nok uten kaffe. Men det er så VELDIG koselig MED kaffe 🙂 Sitte på kafe med en latte. Den er det jo mest melk i uansett 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.