KLARER JEG DETTE?

Categories Hverdagen

lenalykke bloggerne

 

 

God lørdag,

 

Det er utrolig at jeg er oppe klokka 08:00 på en lørdag! Dette føles helt sykt. Jeg har et mål om å stå opp tidlig og være mer aktiv. Jeg er sulten på livet etter to år med pandemi. I går stod jeg opp kl.08:00 også men kroppen strittet imot og jeg fikk forferdelig hodepine som ikke ville gi seg på tross av paracet. Kun litt Cola hjalp på. Så dette blir nok tøft og jeg håper at jeg klarer dette. Det er utrolig viktig for meg med tanke på fremtid og ny jobb som jeg er så motivert for.

 

Nå er det bare bruke ferien til noe fornuftig som å være mer aktiv og nyte livet og tidlige morgener. Nå skal jeg ut til Stavanger og kose meg med god frokost ute. Fantastisk følelse uten masse folk og stress.

 

Hva skal dere i dag?

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.