KØ PÅ MACCERN OG FØDSELS-TANKER

Categories Hverdagen
God jul

I går dro jeg ut på kvelden for å kjøpe hurtigmat, Jeg var allerede litt lei av to dager med julemat og ville ha noe enkelt og greit. Da jeg kom bort til MacDonalds så var det ganske få biler der. På søndagen var det gedigen kø ut gata og jeg stod og ventet kanskje i 20 minutter.

 

Jeg tenker at Jula er liksom fødselsdagen til Jesus og jammen ligner det på nyfødt periode: man løper rundt og skaffer gaver, det er mye stress og kos samtidig, man kjøper ting man tror man skal bruk for, for så ikke få bruk for dette. Så blir man til slutt sittende på sofa og spise og gjøre det samme hver dag, og gå i pysjen døgnet rundt.

 

Hva synes dere? Ligne det?
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “KØ PÅ MACCERN OG FØDSELS-TANKER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.