KORONA STORY DEL 2

Categories Livet som det er
korona lenalykke
Etter et par dager med feber og elendighet, følte jeg meg endelig bra nok til å sitte, spise og til og med lage mat. Jeg fikk hjem masse Fjordland og levde på svenske kjøttboller i flere dager (hate dem nå foreløpig). Selv om jeg fikk feberen ned var jeg veldig slapp. Jeg holdt på å besvime når jeg bare gikk en tur ut med søpla, pluss masse hoste og veldig vondt i halsen som om jeg spiste piggtråd.
Sånn går nå dagan. Jeg var hjemme forrige uken og har ikke gjort noe stort. Bare restituerer og prøver å komme meg. Jeg ser ganske shitty ut og frøken påpekte at jeg “ser ut som et lik”.
Noen tips til meg for å komme meg raskere?
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “KORONA STORY DEL 2

  1. Jeg har ikke hatt covid enda, men mange jeg kjenner har hatt det. Og de sier alle sammen at det bare er å leve seg gjennom det, så går det over til slutt. Det er jo også variabelt hvor dårlige de har blitt. Noen er heldige og kjenner det knapt, mens andre blir som deg, ganske dårliger.
    Jeg ønsker deg masse, masse god bedring. Håper det går i rask bedring nå ♥ Klem ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.